9 תשובות
אכלת סביר
קצת אוכל והרבה שטויות
עברת 1400 בטוח
לא, אכלת סבבה (:
אולי טיפה יותר מ1400
חד משמעית
אנונימי
שואל השאלה:
איף ואת ה1500 עברתי?
אנונימית
אכלת טוב אולי קצת יותר מ1400 אבל זה ממש בסדר
כריך חביתה - 2 פרוסות לחם כ 160 קל
בהנחה שהחביתה מ2 ביצים היא תכיל כ200 קל תלוי בכמות השמן ששמת
סהכ כ360 קל
דונאטס תלוי אם איזה רטבים ומה גודלו אבל הוא אמור להכיל כ350 קלוריות בערך
צהריין
אורז לבן 100 גרם = כ130 קל בהנחה שאכלת מנה ממוצעת 150 גרם אז יש פה כ200 קל2 שניצל תירס כ220 קל
סלט ירקות תלוי בירקות והכמות שמן בערך אבל בערך כ120 קל ( בהנחה שהסלט הוא קטן מלפפון עגבניה וכף שמן)
סהכ כ540 קל
קרואסון קינמון כ350 קל
עוגיה תלוי בסוג ובגדול אבל בערך כ150 קל
ותמר כ35 קל
סהכ כ 1800 קלוריות
כמובן שכמות הקלוריות לא מדויקת מכיוון שלא פירות יותר מדיי.
שואל השאלה:
שאלוהים יקח אותי מה 1800
ואם הלחם 46 קלוריות לפרוסה זה עושה איזה שינוי קטן לא?):וגם החביתה מביצה אחת
הקרואסון קינמון ביתי
העוגיה קטנה עוגיית תמרים
והסלט זה גמבה עגבניה מלפפון בלי שמן
אנונימית
מאוד משנה .
זה בערך יוצא פחות 300 קלוריות .
שואל השאלה:
אה נו פצצה 1500 זה די המטרה
אנונימית