13 תשובות
לא הרבה אבל זה אחלה
אכלת בסדר
לא
אכלת יחסית טוב
ממש לא
אפילו לא מספיק לדעתי
אני חושבת שזה בסדר
אכלת אחלה, אפילו הייתי מוסיפה עוד קצת.
לדעתי זה קצת מידי תנסי לשלב עוד כמה דברים
אנונימית
מנה ראשונה בסדר אבל מה עם עיקרית?
שואל השאלה:
איזה עיקרית?
לדעתי כדאי להחליף את הפיתה בסלט ירקות או סלט שומר עם טחינה ושמן זית. להחליף את המעדן דניאלה בביצים, חזה עוף או דג. כנל לגבי הקרקרים. הפחמימות מרעיבות את הגוף. יותר פחמימות יותר רעב מדומה. יותר חלבונים ושומן , יותר שובע.