11 תשובות
הכל בסדר?
אני חושבת שאכלת סבבה, אבל למה זרקת את האוכל?
אני חושבת שאכלת סבבה, אבל למה זרקת את האוכל?
שואל השאלה:
לא
למה?
לא
למה?
את לא נשמעת במצב טוב כלכך ואני דואגת לגביך, אם את רוצה לדבר על זה אני פה
שואל השאלה:
תודה לכולם3> יהיה בסדר..
תודה לכולם3> יהיה בסדר..
שואל השאלה:
עם אני אוכל את השתי שקיות במבה זה יעשה משמין לא? או שזה בסדר?
עם אני אוכל את השתי שקיות במבה זה יעשה משמין לא? או שזה בסדר?
שואל השאלה:
יהיה^
יהיה^
שואל השאלה:
תודה רבה לך3>>
תודה רבה לך3>>
שואל השאלה:
תודה:))
תודה:))
אחותי, אל תחשבי על מה משמין ומה לא... גם אני הייתי כמוך פעם, ורק שתדעי, לא משמינים במהירות כזו רבה - זה לוקח זמן להשמין. 2 שקיות במבה לא יעשו הבדל בכלל.
פסקה 1: מעט מדי, עדיף לחם מלא. את צריכה לאכול בערך את הכמות הזאת רק לסיים ולא לזרוק אחרי כמה ביסים.
פסקה 2: מעולה. הייתי מעדיף תחליף יותר בריא לפסטרמה, למשל חזה עוף בהכנה ביתית, או כל חלבון שלא מלא בחומרים משמרים, אבל סה"כ מעולה.
פסקה 3: ממש לא טוב. לא מספיק בכלל, אין ערכים תזונתיים, זה לא משביע, אין פה מאף אחד מאבות המזון. סוכר אגב הוא הגורם העיקרי לבעיות שונות כמו השמנה, בעיות בכבד, סוכרת, בעיות בלב, בעיות במוח והתמכרות למזון (כמובן שיש עוד שלא ציינתי). אני לא בא להפחיד אותך חלילה אבל אני מציע לך לשפר את הרגלי האכילה שלך.
מציע לך כארוחת ערב לשלב חלבון שאת אוהבת (עוף, בשר, דגים, טופו, סויה, עדשים או מה שאת מעדיפה), פחמימה מורכבת (קוסקוס מלא, אורז מלא, לחם מלא/כוסמין/שיפון וכדומה) זה ישפר את המטבוליזם שלך. וכמובן לשלב גם שומנים לא רוויים (אבוקדו, אגוזים וכו')
בהצלחה
פסקה 2: מעולה. הייתי מעדיף תחליף יותר בריא לפסטרמה, למשל חזה עוף בהכנה ביתית, או כל חלבון שלא מלא בחומרים משמרים, אבל סה"כ מעולה.
פסקה 3: ממש לא טוב. לא מספיק בכלל, אין ערכים תזונתיים, זה לא משביע, אין פה מאף אחד מאבות המזון. סוכר אגב הוא הגורם העיקרי לבעיות שונות כמו השמנה, בעיות בכבד, סוכרת, בעיות בלב, בעיות במוח והתמכרות למזון (כמובן שיש עוד שלא ציינתי). אני לא בא להפחיד אותך חלילה אבל אני מציע לך לשפר את הרגלי האכילה שלך.
מציע לך כארוחת ערב לשלב חלבון שאת אוהבת (עוף, בשר, דגים, טופו, סויה, עדשים או מה שאת מעדיפה), פחמימה מורכבת (קוסקוס מלא, אורז מלא, לחם מלא/כוסמין/שיפון וכדומה) זה ישפר את המטבוליזם שלך. וכמובן לשלב גם שומנים לא רוויים (אבוקדו, אגוזים וכו')
בהצלחה
אנונימי
את בת 13 אני 19 אל תעשי את הטעות שאני עשיתי את תצטערי על זה אין לי לא חזה ולא מחזור
אנונימית
באותו הנושא: