19 תשובות
לדעתי זה כלום
אכלת בערך 800 קלוריות זה כלום
לא הרבה בכלל
למה לא אכלת בבוקר? זה הכי חשוב
שואל השאלה:
ועם אני אוכל חטיף כזה של 67 קלוריות זה סבבה?(ככה אני יגיעה ל946 קלוריות)
זה סבבה לגמרי
תאכלי יותר
זה בסדר
חיים את צריכה יותר מ946
תאכלי
שואל השאלה:
עליתי שתי קילו אין סיכוי
זה שבכלל אכלתי 900+ פלוס קלוריות אני בשוק
היו לך התקפי אכילה?
שואל השאלה:
כן בערך
לא אכלת כמעט כלום את צריכה לאכול יותר
את מתאמנת?
שואל השאלה:
לא אני לא מתאמנת
אה אוקיי
שואל השאלה:
למה?
התקפי אכילה זה מה שמשמין לא זה שאכלת יותר מ900
כי 900 זה לא הגיוני זה תינוק מכניס את זה
וכל הקיצוצים לא יעזרו כי בסוף משמינים מההתקפים וכל החרא הזה
מדברת מניסיון עליתי 3-4 קילו בגלל זה
סתם עניין אותי, כי אם נגיד היית אומרת שאת מתאמנת אז זה בכלל טעות לאכול ככה קצת כי באימון שורפים קלוריות
שואל השאלה:
יכול להיות שגם השמנתי כי הייתה תקופה שהייתי אוכלת 300 קלוריות ביום ואז התחלתי לאכול 900/800/1000 קלוריות והגוף שלי לא היה רגיל לכמות הזאת
^בדיוק בגלל זה את צריכה לאכול 1200+ (זה המינימום הבריא לנשים יכול להיות אפילו שאת צריכה יותר)
אנונימית