9 תשובות
לא אכלת יותר מידי
זה לא כזה הרבה, יותר מ1500 קלוריות אבל לא בהרבה כל כך וסך הכל זה ממש נשמע כמו יום בסדר.
שואל השאלה:
אני בהלם הייתי בטוחה שאכלתי המון היום
אנונימית
זה לא הרבה
תאכלי כמה שאת רוצה ימושלמת
אל תהיי טרודה מידי אהובה , תאכלי בחופשיות. וכשאת חשה שיש חריגה תמיד טוב לשאול ובמידה והייתה חריגה , תמיד אפשר לצאת לסיבוב הליכה ולעשות מתקני כושר בגינה וככה תפתרי את הבעיה ❤