3 תשובות
אני במצב כמו שלך למה אתה לא עובר בית ספר?
שואל השאלה:
אני לא יכול, אין בתי ספר קרובים, כל מני בעיות אישיות עם ההורים אני חלק ממסלול וזאת תהיה עוד יותר בעיה להתחיל יא בבית ספר חדש עם בגרויות והכל
אנונימי
אני מרגיש בדיוק כמוך רק שאני עולה לי"ב ולעבור בית ספר או כיתה זה לא רלוונטי בשבילי, אבל היי לפחות זאת שנה אחרונה.
תנסה לחפור בבית ספר ולמצוא כמה חברים אמיתיים ללמרות שבבתי ספר מגעילים אין הרבה כאלה אבל בכל מקרה שווה לנסות, יכול להיות שתצליח
אנונימי
באותו הנושא: