10 תשובות
תבואי ותעשי כאילו כלום לא קרה רוב הסיכויים שאף אחד לא זוכר את זה בכלל
קודם כל זה תלוי במה קרה אבל זה טוב שהיה לך את החופש בשביל לקחת מזה קצת מרחק, מאמינה שגם אם לא שכחו עדיין לא ייקח להם יותר מדי זמן לעבור למקרה המביך הבא וחוץ מזה למי אכפת?
בטח כולם שכחו, החופש ארוך
שואל השאלה:
הפלצתי בכיתה אני יודעת זה נשמע מטומטם אבל זה פשוט מביך בטירוף ואני לא יכולה להראות את הפנים שלי שם ולא לחזור זה לא אופציה כי ההורים שלי חא ירשו לי בחיעם
הפלצתי בכיתה אני יודעת זה נשמע מטומטם אבל זה פשוט מביך בטירוף ואני לא יכולה להראות את הפנים שלי שם ולא לחזור זה לא אופציה כי ההורים שלי חא ירשו לי בחיעם
אנונימית
תעשי כאילו את הולכת לבית ספר ותשבי בחוץ.
פשוט תבריזי זה מה שאני עושה
בכללי כל פעם שלא בא לי להכנס לשיעור אז אני פשוט לא נכנסת ואז אני עושה הצגה שקרה משהו בכיתה או סתם משהו שקרה בשיעור הקודם קיצר ממציאה דרמה והמורה לא עושה לי כלום
בכללי כל פעם שלא בא לי להכנס לשיעור אז אני פשוט לא נכנסת ואז אני עושה הצגה שקרה משהו בכיתה או סתם משהו שקרה בשיעור הקודם קיצר ממציאה דרמה והמורה לא עושה לי כלום
תקשיבי מבינה את הסיטואציה והכל ויש לך כאן 2 אופציות אהובה -
*. לעשות כאילו את הולכת (תלכי לאנשהו, לפארק או משהו) וכשההורים הולכים מהבית תחזרי
*. ללכת ולשים ז*ן על כולם וזהו, לכולם זה קורה ואין מה לעשות אנחנו חייבים להמשיך בחיים כרגיל
*. לעשות כאילו את הולכת (תלכי לאנשהו, לפארק או משהו) וכשההורים הולכים מהבית תחזרי
*. ללכת ולשים ז*ן על כולם וזהו, לכולם זה קורה ואין מה לעשות אנחנו חייבים להמשיך בחיים כרגיל
לא לחזור וזהו
מה קרה?
אז אל תחזרי.
באותו הנושא: