7 תשובות
הכל טוב יהיה טוב
פשוט אל תלכי
תרגישי טוב!!!
את לומדת בדרום?
שואל השאלה:
אם אני לא אלך מחר יהיה לי קשרה אולי יום אחר לחזור אני פשוט לא מסוגלת אחרי הרבה זמן של" חופש" גם ככה יש לי התקפי חרדה בשיעור אני מפחדת ברמות בחיים לא היה לי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מהדרום אני מהמרכז זה לא קשור למלחמה הלחץ שלי
אנונימית
תקשיבי אני מגוש דן בשפלה ולפני יומיים היה לנו אזעקה יום אחרי זה הלכתי לבית ספר כאילו הכל טוב בדרך כלל הם לא מפציצים בצהריים ובבוקר במרכז ובשפלה
שואל השאלה:
אני לא מפחדת מהאזעקות בכללי מכיתה ז יש לי התקפי חרדה ואני גם בכיתה חדשה ואני מפחדת לקבל התקף חרדה בכללי בכיתה באמצע שיעור
אנונימית