9 תשובות
תשתי מים, אם יש לך זמן אפילו להתקלח , אוזניות קצת מוזיקה בדרך לבית ספר , אפילו בשיעור אם את יכולה! ולדבר עם חברה מהבית ספר
שואל השאלה:
אני מנסה אבל אני לא מצליחה להירגע אני לא מסוגלת לבוא ואני צריכה לצאת עוד כמה דקות
אנונימית
קודם כל תנסי לעשות נשימות,לשתות מים,לקחת בפרופורציות ולהבין שזה כמה שעות וזה מאחורייך ונגמר,ואת חוזרת הביתה ולחיים שלך וזה ייגמר . את לא היחידה שככה ואני מבטיחה לך שיהיה טוב.דברי איתי בפרטי אל צריכה משהו
יום שישי , יום קצר קטן עליך , בלי צחוק אפילו תגללי קצת בטיק טוק לפני שאת נכנסת לשיעור!
שואל השאלה:
אמרתי לאמא שלי שאני לא באה בסוף אוף אני לא מסוגלת
אנונימית
הכל בסדר,אל תכעסי על עצמך. קורים גם דברים כאלה,ואת לא לבד.תעשי משהו שישמח אותך אחותי . מבטיחה לך שעוד יגיעו ימים טובים יותר
הכל בסדר זה אנושי לגמרי ולא חסר כמוך .
מקווה שבראשון זה יהיה יותר טוב, וכרגע אם להישאר בבית יעשה לך טוב וירגיע אותך זה הכי חשוב. אבל תזכרי שזאת בסך הכל את וזה בראש שלך , לא בקטע רע חס וחלילה אבל לאף אחד לא באמת באמת אכפת מה את עושה , כל אחד מסתכל על עצמו במראה לפני שהוא יוצא , כל אחד מחליט אם איזה אנרגיות הוא יגיע היום לבית ספר.. , אז גם אם הכניסה למבנה של השכבה או לכיתה עושה לך חרדה כי כולם יסתכלו או אפילו סתם הקטע של החוסר רצון ללמוד מפריע לך. הכל בראש ! ברגע שתגיעי לבית ספר אני מאמינה שגג 10 דק אחרי את כבר תשכחי שהרגשת ככה !
יאללה ראשון את בבית ספר❤
איזה מדהימה את אחותי,שימחת אפילו אותי^
שמחהה לשמוע תודה רבה❤