4 תשובות
גם אני סבלתי ככה ביסודי עד כיתה ד' שהחלטתי שנמאס לי אז עברתי כיתה ,
לא משנה לאן תלכי תמיד יהיו כאלה שיציקו לך
לא משנה לאן תלכי תמיד יהיו כאלה שיציקו לך
אבל אפשר לשרוד ואני בטוחה שאת יכולה להתעלם מהם
אני ממש מבין את הקושי :(
זה בטח מרגיש כמו מעבר חד מאוד
ברור שקשה לדמיין לחזור למקום שבו הרגשת כל כך לא מובן ולא שייך. מה שאתה עובר לא פשוט..מה שאני יכול להגיד זה שאתה לא לבד במחשבות האלה!! וזה בסדר להרגיש את כל מה שאתה מרגיש. זה טבעי לחשוש ..במיוחד אחרי שנה שעברה.
אבל מה שכן חשוב לזכור זה שהחוזק והבטחון שמצאת בעצמך בקיץ הם חלק ממך עכשיו, והם לא ייעלמו גם אם הדברים יהיו קשים לפעמים. אולי יהיה קשה, אבל אתה כבר הוכחת לעצמך שאתה מסוגל להתגבר על מכשולים ולמצוא את הדרך שלך.
יכול להיות ששווה לחשוב על דרכים קטנות לשמור על עצמך בתוך הסיטואציה הזוכמו לשמור על קשר עם החברים שמצאת בקיץ, או למצוא רגעים קטנים של שקט ושלווה בתוך היום. אפשר גם לחשוב על זה בתור שכל יום שאתה עובר בכיתה הזו הוא עוד הוכחה לכוח הפנימי שלך.
אם תרגיש שוב ירידה, תזכיר לעצמך מי אתה באמתהבחור החברותי שמצא חברים חדשים, שסיים קורס מד"א, ושנלחם על המקום שלו בעולם. אתה שווה הרבה יותר ממה שאנשים מסביב יכולים לגרום לך להרגיש לפעמים, והסביבה שלך לא מגדירה את הערך שלך.
אני ממש מקווה עבורך שתהיה שנה טובה יותר :)
זה בטח מרגיש כמו מעבר חד מאוד
ברור שקשה לדמיין לחזור למקום שבו הרגשת כל כך לא מובן ולא שייך. מה שאתה עובר לא פשוט..מה שאני יכול להגיד זה שאתה לא לבד במחשבות האלה!! וזה בסדר להרגיש את כל מה שאתה מרגיש. זה טבעי לחשוש ..במיוחד אחרי שנה שעברה.
אבל מה שכן חשוב לזכור זה שהחוזק והבטחון שמצאת בעצמך בקיץ הם חלק ממך עכשיו, והם לא ייעלמו גם אם הדברים יהיו קשים לפעמים. אולי יהיה קשה, אבל אתה כבר הוכחת לעצמך שאתה מסוגל להתגבר על מכשולים ולמצוא את הדרך שלך.
יכול להיות ששווה לחשוב על דרכים קטנות לשמור על עצמך בתוך הסיטואציה הזוכמו לשמור על קשר עם החברים שמצאת בקיץ, או למצוא רגעים קטנים של שקט ושלווה בתוך היום. אפשר גם לחשוב על זה בתור שכל יום שאתה עובר בכיתה הזו הוא עוד הוכחה לכוח הפנימי שלך.
אם תרגיש שוב ירידה, תזכיר לעצמך מי אתה באמתהבחור החברותי שמצא חברים חדשים, שסיים קורס מד"א, ושנלחם על המקום שלו בעולם. אתה שווה הרבה יותר ממה שאנשים מסביב יכולים לגרום לך להרגיש לפעמים, והסביבה שלך לא מגדירה את הערך שלך.
אני ממש מקווה עבורך שתהיה שנה טובה יותר :)
אמאל'ה אני במצב שלך בדיוקק
אני מעדיפה לחתוך את עצמי מאשר לחזור לשם תשמע תספר להורים שלך יש בתי ספר שמקבלים אחרי החגים (:
ואם לא תסתכל על הצד שבנתיים לא פותחים את שנת הלימודים בגלל סיבות ביטחוניות וזה
אני מעדיפה לחתוך את עצמי מאשר לחזור לשם תשמע תספר להורים שלך יש בתי ספר שמקבלים אחרי החגים (:
ואם לא תסתכל על הצד שבנתיים לא פותחים את שנת הלימודים בגלל סיבות ביטחוניות וזה
אנונימית
באותו הנושא: