2 תשובות
אני אומרת מנסיון אולי לא שווה לעבור תראי איך יהיה לך בכיתה
אנונימית
רק התחלת, תהיי שם, תחווי. גם אף אחד לא הבטיח לך שבכיתה אחרת יהיה לך מדהים. אז תשקלי את זה ואחרי החגים תגיעי למסקנה.