3 תשובות
אני באמת מבינה אני פה לא ברצון זה כי הכריחו אותי לבוא ממש הייתי רוצה ללכת הביתה אבל אין ברירה חייבים לבוא ככה נוכל להשתפר בלימודים אולי להצליח יותר חברתית ובחיים
אני מבינה אותך
זה קשה בכל חלק בגוף לצאת החוצה מהבית
תעשי את זה בשלבים ואל תעמיסי ישר על עצמך
קודם תנסי ללכת למקום קטן ואז לבית ספר
אחרת זה לא יעשה לך טוב
אנונימית
מה את מרגישה?