31 תשובות
שואל השאלה:
^^אני יכולה לשאול למה?..
^^אני יכולה לשאול למה?..
אנונימית
לא לקחת דברים קשה ולהיות אדישה
תנסי שאין לך טעם לבזבז את הרגשות שלך על זה כי הם גם ככה מגעילים זה קשה אני גם כמוך אבל בסוף זה יעבוד
לא יודעת אני אישית אוהבת להיות דרמטית וגם אני לא רואה סיבה למה להפסיק וגם כל עוד זה לא מפריע לך אז הכל בסדר:)
שואל השאלה:
^זה לא מפריע לי.
זה מפריע לכולם..
^זה לא מפריע לי.
זה מפריע לכולם..
אנונימית
כןכן מבינה אותך אבל אל תתאימי את עצמך לאחרים. תהיי עצמך ומי שלא מתאים לו אז בעיה שלו. כן אפשר להפחית פה ושם אם זה ממש ממש מפריע אבל סך הכל את לא צריכה לשנות את עצמך בשביל אחרים.
שואל השאלה:
^^^^אני נותנת פרח למי שעוזר לי.
אני מודה על כך שעונים לי ,באמת.
אבל למה אני צריכה לתת פרח למי שלא עזר לי?
^^^^אני נותנת פרח למי שעוזר לי.
אני מודה על כך שעונים לי ,באמת.
אבל למה אני צריכה לתת פרח למי שלא עזר לי?
אנונימית
מהה נשבעת בחיי שלא עשיתי לאף אחד מינוס!!!
שואל השאלה:
^^זה שענית לא אומר שזה עזר לי
^^זה שענית לא אומר שזה עזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אני לא עושה מינוסים.
^^^אני לא עושה מינוסים.
אנונימית
מה לא עזר מישהי רשמה ממש דומה למה שאני כתבתי ולה הבאת וחוץ מזה תגידי תודה שביזבזתי מהזמן שלי לכתוב לך
עזבי אני לא אכנס לוויכוח הטיפשי הזה בכלל די
עזבי אני לא אכנס לוויכוח הטיפשי הזה בכלל די
הכל בסדר אנונימית אני סולחת חיחי
מה אני?
שואל השאלה:
אהבתי שרשמתם לא לקחת קשה בזמן שאתם בעצמכם לקחתם קשה
אהבתי שרשמתם לא לקחת קשה בזמן שאתם בעצמכם לקחתם קשה
אנונימית
אבל אני בת תפסיקו לדבר אליי בתור זכר אני ליטרלי כותבת בתור נקבה
^^^וואי דיי לא עשיתי לאף אחד מינוס
אה סבבה אנונימית
תיקנתי
אנונימית
אבל את כן זה ליטרלי מראה
די אז מי עושה ליי מה אתם רוצים ממני
טוב סתמו יאללה חלאס די לקחת קשה
אתם מוזרים באמת מה עובר עליכם
אמלה אני פיפי מילי גם לך עשו מינוס מישהו עושה כאן לכולם זה השיא
חח אני מתה מה קורה פה
חחח זה השיא באמת הרגתם אותי
וואי אנשים די עם המינוס
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה ימשועממים מה אתם רוצים לריב כאילו?
הרסתם לי את השאלה.
סך הכל רציתי שיעזרו לי,
וסליחה שלא נתתי לכם פרח,אני מודה על כך שעניתם לי אבל זה לא עזר לי.
אני לא עושה לאף אחד מינוסים,
ונפגעתי מהצורה שבה אתם מדברים אליי סתם.
סך הכל רציתי שיעזרו לי.
אמאלה ימשועממים מה אתם רוצים לריב כאילו?
הרסתם לי את השאלה.
סך הכל רציתי שיעזרו לי,
וסליחה שלא נתתי לכם פרח,אני מודה על כך שעניתם לי אבל זה לא עזר לי.
אני לא עושה לאף אחד מינוסים,
ונפגעתי מהצורה שבה אתם מדברים אליי סתם.
סך הכל רציתי שיעזרו לי.
אנונימית
סליחה אם זה מכוון גם אליי...
לא התכוונתי להרוס בשום צורה
מקווה שבכל זאת איכשהו הצלחתי לעזור...
לא התכוונתי להרוס בשום צורה
מקווה שבכל זאת איכשהו הצלחתי לעזור...
לא לקחת קשה כל דבר ולהסתכל על דברים בקלות
אל תפסיקי
אבל אמרתי לך שאל תקחי ללב דברים ושתהיי אדישה זה איך שאני יכולה לעזור לך
גם אנחנו נפגענו ממי שעושה מינוסים שאנחנו רק מנסים לעזור
גם אנחנו נפגענו ממי שעושה מינוסים שאנחנו רק מנסים לעזור
באותו הנושא: