5 תשובות
את לא כזאת דרמטית זה יוצא לך אוטומטית
אנונימי
לנשום עמוק
שואל השאלה:
נכון אני מתה על זה בכללי אבל זה גם משפיע עליי כשאני עצובה ואז אני עצובה להרבה מאוד זמן וזה מציק!!!
נכון אני מתה על זה בכללי אבל זה גם משפיע עליי כשאני עצובה ואז אני עצובה להרבה מאוד זמן וזה מציק!!!
אנונימית
דרמטיות זה רמהה
לשמוע אורן להב
באותו הנושא: