5 תשובות
את לא כזאת דרמטית זה יוצא לך אוטומטית
אנונימי
לנשום עמוק
שואל השאלה:
נכון אני מתה על זה בכללי אבל זה גם משפיע עליי כשאני עצובה ואז אני עצובה להרבה מאוד זמן וזה מציק!!!
אנונימית
דרמטיות זה רמהה
לשמוע אורן להב