11 תשובות
אין טונה אן איזה שימור
את יכולה להכין סנדוויץ או טוסט
שואל השאלה:
לא לצערי לא יש לי נוטלה אבל.. חשבתי על לשים לחם בחוץ לאיזה 40 דקות ואז הוא יתקרר ואני אמרח עליו נוטלה?
אנונימית
עדיך כבר לחמם משהו מאשר לחכות 40 דק
אפשר לחמם בטוסטר או תנור
שואל השאלה:
לא אופציה
אנונימית
מבאס, יש פרי או ירק? תחפשי במבטח, אם אין כלום בכלל תלכי לישון זה יותר חשןב ומחר תשלימי
מקסימום תמיד אפשר לאכול נוטלה בכפית
מקסימום תמיד אפשר לאכול נוטלה בכפית
אכלת כבר?
ובכל מקרה, רוצה לכתוב לי בפרטי ואעזור לך עם זה?
יש לי כמה שיטות נחמדות שעוזרות
תאכלי דברים עם הרבה חלבון ולא עם סוכרים