4 תשובות
בהתלה הי לי משהו מבולגן קצת שבניתי עם מאמן ולא התחברתי אז עברתי לפוש פול לגס נראה איך זה עובד
תבני צכנית ותעקבי במשך שלושה חודשים. אם אין התקדמות כמעט ואת לא אוהבת תשני
תבני צכנית ותעקבי במשך שלושה חודשים. אם אין התקדמות כמעט ואת לא אוהבת תשני
בניתי לעצמי זה ממש לא קשה
שואל השאלה:
איך בונים לבד?^
איך בונים לבד?^
אנונימית
דבר ראשון תציבי לעצמך מטרות, מה את רוצה להשיג?
את רוצה לפתח שריר?
את רוצה לבנות כוח?
את רוצה סתם להיות יותר בריאה?
ברגע שאת יודעת מה את רוצה לעשות תנסי פשוט ללמוד על זה. יש סרטונים ביוטיוב, בטיקטוק, את יכולה לחפש בגוגל
אם את צריכה עזרה את יכולה לכתוב לי בפרטי
את רוצה לפתח שריר?
את רוצה לבנות כוח?
את רוצה סתם להיות יותר בריאה?
ברגע שאת יודעת מה את רוצה לעשות תנסי פשוט ללמוד על זה. יש סרטונים ביוטיוב, בטיקטוק, את יכולה לחפש בגוגל
אם את צריכה עזרה את יכולה לכתוב לי בפרטי
באותו הנושא: