5 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
הסיבה היחידה לא לקחת קריאטין היא כשתפסיקי לקחת הביצועים שלך ירדו משמעותית. אבל בחירה שלך
שואל השאלה:
ואם אני אקח במשך הרבה זמן זה יפגע במשהו?
אני לקחתי כשהייתי בת 16 בערך חצי שנה הרגשתי שאני יכולה להרים יותר זה שיפר לי את הביצעורים והייתי פחות עייפה אחרי אימון אחרי שהפסקתי זה חזר לרגיל אבל עדיין עזר לי להתפתח ובניתי שריר יותר מהר בגלל שיכולתי להרים יותר ויותר חזרות ויותר זמן במכון אני סהכ ממליצה אין סיבה שלא לקחת זה לא פוגע בכלום
אפשר, זה לא סטרואיד ולא משהו מסוכן
אנונימי