6 תשובות
אני לא
מכחישה
אנונימית
אני לא מרגישה אותו
נותנת לעצמי להרגיש
מהמר הכל על אדום
לא מתמודדת כלכך,
עברו כמעט שלוש שנים. ואני אגיד לך את האמת זה אף פעם לא באמת עובר אבל מה שכן, כל יום טיפה וטיפה יותר קל.
אנונימית