6 תשובות
הזמן עושה את שלו. קשה להיפרד, אבל עם הזמן זה נהיה יותר קל.
תנצלי איתה את הזמן כמה שיותר, ואם היא תלך מהעולם(חס וחלילה), תזכרי את כל הרגעים הכי טובים שהיו לכם ביחד, שלא תדעי עוד צער אוףף :(
תהייה עם המשפחה וחברים,תקיף את עצמך עם אנשים שאוהבים ותומכים בך
אני כל כך מצטערת בשבילך קודם כל
אני רק מתארת לעצמי כמה זה קשה
זמן מרפא את הכל, רק זמן
וזה לא יהיה זמן קצר
וזה יהיה קשה
אבל זה עובר
ותזכרי ותשמרי אצלך את כל הזכרונות והדברים הטובים
תעשו תמונות ביחד
תהני איתה כמה שאת יכולה
ואני מקווה שהיא תהיה בסדר
אני רק מתארת לעצמי כמה זה קשה
זמן מרפא את הכל, רק זמן
וזה לא יהיה זמן קצר
וזה יהיה קשה
אבל זה עובר
ותזכרי ותשמרי אצלך את כל הזכרונות והדברים הטובים
תעשו תמונות ביחד
תהני איתה כמה שאת יכולה
ואני מקווה שהיא תהיה בסדר
הכלב שלי מת לפני 4 חודשים בהתראה של יום ופשוט ניסיתי להיפרד ממנו סופית ולנסות לחשוב עליו כאני שמחה שהוא היה איתי במקום הוא הלך
הכלבה שלי מתה ולא ידעתי כשגיליתי את זה בכיתי ממש כי הייתי כלכך קשורה אלייה אמא שלי אמרה לי שזה בסדר לבכות את יכולה לבכות ולהוציא את העצב זה בסדר לבכות אם את צריכה משהו יכולה לפנות אליי בפרטי
באותו הנושא: