5 תשובות
אני באותו מצב. רוצה לדבר בפרטי?
שואל השאלה:
לא נעים לי פה מול כולם
אנונימית
למה את מרגישה ככה? שתפי
היי ממש אשמח עם תכתבי לי הודעה בפרטי
היי,

נשמע שאת עוברת תקופה קשה מאוד, בה העולם נראה אפל וחסר תקווה. התחושה של בדידות וחוסר אונים יכולה להיות כל כך מכבידה ומלחיצה.

ייתכן שכרגע קשה לראות אור בקצה המנהרה, אולי את אפילו מרגישה שהמצב הזה הוא נצחי...

אולי תוכלי למצוא נחמה זמנית בדברים קטנים שמזכירים לך שיש עוד טוב בעולם, כך שתוכלי להפיג מעט את התחושה הכבדה, למצוא מעט אוויר לנשימה, שיעניק לך את הכוחות לתת אמון באנשים.

בנוסף, אולי יש אדם, קרוב מספיק, שתוכלי לפנות אליו ושיקשיב לך. בתקווה שבעזרת נוכחותו והקשבתו תוכלי להרגיש פחות לבד.

בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת, אנו מציעים צ'אט תמיכה, שם תוכלי למצוא אוזן קשבת ולשתף את מחשבותייך ורגשותייך, אם תרצי. מוזמנת לשלוח ווצפ למספר 055-9571399 או באמצעות הלינק שצירפתי.

בינתיים, שולחת חיבוק וירטואלי.

איתך,
מתנדבת סה"ר.