10 תשובות
תשקיעי מעכשיו. ותשקיעי בצבא, תבקשי זימונים ותתכונני אליהם
חוץ מזה שתמיד אפשר להשלים בגרויות וללכת למכללה, לא חייב אוניבריסטה.
חוץ מזה שתמיד אפשר להשלים בגרויות וללכת למכללה, לא חייב אוניבריסטה.
ציונים זה לא הכל, רוב האנשים שמוציאים תעודת בגרות לא סוגרים את החודש. רוב העשירים עשירים בגלל שיש להם עסק או שהם בקשר עם עסק, והם משאירים את העבודה הקשה למדענים שעובדים הרבה יותר קשה ומקבלים הרבה יותר פחות, תתמקדי במי שאת ותתחילי לפתח יכולות, תלמדי דברים חדשים, תמצאי תחביבים, והכל יסתדר בעתיד אל תדאגי
שואל השאלה:
אני רוצה לעסוק בהייטק כשאני אהיה גדולה רק בגלל שכבר ירדתי מרפואה בגלל הציונים. ממש חשוב לי להצליח בחיים ואני כן רוצה אוניברסיטה. זה לא מאוחר מידי להתחיל להשקיע בבית ספר? לא פספסתי כבר?
אני רוצה לעסוק בהייטק כשאני אהיה גדולה רק בגלל שכבר ירדתי מרפואה בגלל הציונים. ממש חשוב לי להצליח בחיים ואני כן רוצה אוניברסיטה. זה לא מאוחר מידי להתחיל להשקיע בבית ספר? לא פספסתי כבר?
אנונימית
ממש לא מאוחר, לכל מקצוע כמעט את יכולה לגשת שוב במועדים של יב, ואם את רוצה הייטק בעתיד יעזור אם יהיה לך תפקיד בצבא שקשור למחשבים כמו מגן סייבר דברים כאלו
לא עוד לא מאוחר, את יכולה לעשות את השינוי הכי מדהים שאת יכולה לדמיין לעצמך. בהצלחה
שואל השאלה:
כן, זה מה שאני מכוונת אליו בצבא. הנתונים שלי בצבא דווקא בסדר (דפר 80 קבא 55) וקיבלתי זימון למודיעין והציונים שלי של יום המאה לא רעים. זה מספיק? או שאני צריכה לדאןג לציונים ממש טובים גם? ולגשת שוב ושוב? אני מרחיבה פיזיקה וביולוגיה ואני בחמש מתמטיקה ואנגלית אבל חוץ מאנגלית הציונים שלי לא טובים בדברים האלה.
כן, זה מה שאני מכוונת אליו בצבא. הנתונים שלי בצבא דווקא בסדר (דפר 80 קבא 55) וקיבלתי זימון למודיעין והציונים שלי של יום המאה לא רעים. זה מספיק? או שאני צריכה לדאןג לציונים ממש טובים גם? ולגשת שוב ושוב? אני מרחיבה פיזיקה וביולוגיה ואני בחמש מתמטיקה ואנגלית אבל חוץ מאנגלית הציונים שלי לא טובים בדברים האלה.
אנונימית
וואי זה מדהים מה יש לך מה את מלחיצה ככה הכל טוב את בקצב מצוין, קיבלת זימון למודיעין.
שואל השאלה:
אבל בבית ספר הציונים שלי על הפנים
אבל בבית ספר הציונים שלי על הפנים
אנונימית
הנתונים שלך ממש ממש טובים ואם קיבלת זימון למודיעין את לא צריכה לדאוג לגבי הציונים שלך כי תהליך המיון תלוי רק במבחנים שתעשי ובכל מיני ראיונות
שואל השאלה:
ואם יהיה לי תפקיד טוב בצבא אז הציונים שלי בבית ספר לא משנים יותר מידי? אני יכולה להרגע?
ואם יהיה לי תפקיד טוב בצבא אז הציונים שלי בבית ספר לא משנים יותר מידי? אני יכולה להרגע?
אנונימית
באותו הנושא: