4 תשובות
תנסי ללמוד דברים חדשים מחוץ לבית ספר.
אני יודע שקשה למחוק את הטיקטוק והאינסטגרם כמו שהציעו לך פה ולהיגמל בבת אחת אבל אולי את יכולה לנסות לקבוע לך שעות שבהם את בטיקטוק (נגיד שעתיים ביום) ואז אחרי שבוע שבועיים שהתרגלת תנסי לרדת לשעה וחצי. וככה עד שלא יפריע לך למחוק את הטיקטוק והאינסטגרם (אני לא מתכוון לשעתיים בטיקטוק ושעתיים באינסטגרם אלא שעתיים ביחד) ואז כשאת לא שם תנסי ללמוד דברים חדשים, את יכולה דרך האינטרנט או ללכת לספרייה לקחת ספר בנושא שאת רוצה ללמוד ולהתחיל לקרוא. את יכולה למצוא תחביבים ככה גם אגב כמו קריאה כי את לא חייבת לקרוא דברים שרק ילמדו אותך. את יכולה גם לקרוא ספרים עלילתיים בשביל הכיף שלך
אני מעפנה במלא דברים חוץ מגיימינג (בקורונה חרשתי) אז נראלי שזה בא מחרישה וצריך למצוא משהו שאת אוהבת וקל לך לעשות אותו ואז לעשות אותו שוב ושוב עד שתיהי מספיק טובה
דבר ראשון תמחקי את הטיקטוק ואת האינסטגרם, דבר שני תתחילי תתחילי לקרוא ספרים (ממליץ לך הזאב מוול סטריט). ודבר שלישי אני מציע לך לא לנסות למצוא תחביב אלה דווקא לנצל את הזמן הפנוי הזה ללמידה בתחומים שונים כמו כלכלה או ללמוד אפילו לתכנת. החיים שלא לא משעממים הם פשוט עדיין לא התחילו.בהצלחה.
התחלתי לאחרונה חוג שקוראים לו אקרובטיקה אווירית וזה ממש כיף לי
כדאי לנסות