6 תשובות
הכל בסדר
זה לא סוף העולם
כל החיים אנחנו משמינים ומרזים אפילו בלי לשים לב
מפריע לך? תשני את זה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת נפשית
אנונימית
אולי במקום זה תתחילי תהליך חיטוב ותעזרי לעצמך
קודם כל תנשמי זה לא סוף העולם
אם זה מפריע לך עד כדי כך אז תנסי להחזיר את עצמך למסלול הרגיל שלך ולאורח חיים בריא בצורה מבוקרת
בכל מקרה הלקאה עצמית היא לא הפתרון ואני יודעת שזה קשה אבל תשתדלי לקחת את זה בפרופורציה נכונה
תרזי