5 תשובות
יש אימונים שכן יש אימונים שלא ברור שאחרי תקופה ארוכה שלא עשית כלום ופתאום עשית אימון כואב הגוף זה ממש בסדר, אבל בכללי אולי רק ישר אחרי האימון כן קצת יש חולשה בגוף אבל זה עובר אחרי כמה שעות
אם לא מתאמנים מלא זמן את לא יכולה לחזור להתאמן בבום לכמו שהתאמנת לפני ההפסקה
את צריכה לחזור בהדרגתיות
את צריכה לחזור בהדרגתיות
אנונימי
מתרגלים וזה מפסיק
הגוף לאט לאט מתרגל לזה ויודע להחלים יותר מהר
אבל כן הולכים להתאמן גם כשתפוסים לפעמים פשוט עובדים על שרירים אחרים
אבל כן הולכים להתאמן גם כשתפוסים לפעמים פשוט עובדים על שרירים אחרים
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדברת על אנשים שמתאמנים פעמיים שלוש בשבוע באופן קבוע
אחרי כל אימון הגוף שלכם פשוט מפסיק לעבוד וכואב עד לאימון הבא?
אני מדברת על אנשים שמתאמנים פעמיים שלוש בשבוע באופן קבוע
אחרי כל אימון הגוף שלכם פשוט מפסיק לעבוד וכואב עד לאימון הבא?
באותו הנושא: