11 תשובות
לפחות יש פוטנציאל
היופי הכי יפה הוא טבעי, איפור מוגזם רק הורס
כולם יפים עם איפור
שימי עליי איפור אני אראה טוב
שימי עליי איפור אני אראה טוב
אנונימי
כן
לא, לא מוריד
כן
אבל יופי זה לא רק סוג עור
אבל יופי זה לא רק סוג עור
אופי הכי חשוב
בתור בת זה לא הגיוני איפור זה לא ניתוח פלסטי אני חושבת שאת יפה בלי ועם איפור
שואל השאלה:
אני לא יש לי עור עם מלא צלקות אקנה שהמייקאפ מסתיר ועיניים די קטנות ושפתיים די קטנות שאני ממש מגדילה עם ליינר ואייליינר
אני לא יש לי עור עם מלא צלקות אקנה שהמייקאפ מסתיר ועיניים די קטנות ושפתיים די קטנות שאני ממש מגדילה עם ליינר ואייליינר
אנונימית
מי אמר שעניים קטנות זה לא יפה?
ובאמת שלא רואים את הצלקות
ובאמת שלא רואים את הצלקות
ואני בטוחה שמישהו התאהב בך בלי וים איפו
באותו הנושא: