9 תשובות
מצטרפת לשאלה
גם בלי מסקרה וכאלו?
אנונימית
לא
אני אישית אפילו מעדיף שלא תתאפר ואם היא מתאפרת אז מעדיף באופן מינימלי
אבל הכי חשוב שתעשה מה שעושה לה טוב
אפילו מעלה
אנונימי
לא. הכי אמיתי בלי איפור
לא
אנונימי
ממש ממש לא
די נו תעשי טובה
לכי איך שבא לך מה את שואלת בנים בסטיפס? אני עונה לך אמיתי.
בא לך ללכת עם איפור? לכי עם זה אם זה מה שמעלה לך תביטחון וגורם לך להרגיש יותר טוב עם עצמך
אבל מה הם יעשו עם זה? זה נטו עניין ובחירה שלך ואני באמת בטוחה שברגע שאת שלמה עם עצמך את יפה עם איפור וגם בלי
אני לא מתכוונת להעליב או משו באמת שלא, רק תביני את הנקודה שלי...
אנונימית
לא