7 תשובות
אני בת ויכולה להגיד לך שאם כל אחת עושה מה שנוח לה זה הכי יפה שיש
ומי שלא מקבל את זה זו בעיה אך ורק שלו
ומי שלא מקבל את זה זו בעיה אך ורק שלו
יותר מידי זה כמו ליצן
אנונימי
אם היא יפה עם איפור אז מעלה לי
אנונימי
אם בהגזמה אז לא אם זה קצת וזה נראה טבעי וזה אז כן
בתור בת- העיקר שתעשי מה שעושה לך טוב ואם את אוהבת את זה- לכי על זה.
אני אוהב את הבת זוג שלי כך או כך.
אני אוהב את הבת זוג שלי כך או כך.
תעשי מה שטוב לךך
זה הכי יפה ככה
באותו הנושא: