9 תשובות
לא מוריד בכלל, אפילו קצת מעלה
ממש לא מוריד
בכלל לא
בכלל לא, הכי יפה טבעי
תלוי בפנים שלך
שואל השאלה:
קצת נמשים, עיניים ירוקות, אף חמוד שפתיים בינוניות ושיער בלונדיני טבעי
קצת נמשים, עיניים ירוקות, אף חמוד שפתיים בינוניות ושיער בלונדיני טבעי
אנונימית
אם זה נראה יפה, אז באמת אין טעם. תלוי באיך את רוצה להראות...
שואל השאלה:
אני אוהבת את זה השאלה שלי אם זה יוריד לבנים
אני אוהבת את זה השאלה שלי אם זה יוריד לבנים
אנונימית
תלוי בטעם של הבן.
כל אחד אוהב משהו אחר.
אין משהו אחיד, בדיוק כמו שיש בנות שאוהבות גבר עם זיפים וכאלה שלא.
לדעתי האישית מראה ללא איפור לבחורה זה מאוד יפה, אבל רק אם יש לה פנים יפות לדעתי.
נמשים וכל זה, יכול להיות הכי סקסי בעולם ויכול להיות מגעיל. צריך לראות כדי לדעת.
כל אחד אוהב משהו אחר.
אין משהו אחיד, בדיוק כמו שיש בנות שאוהבות גבר עם זיפים וכאלה שלא.
לדעתי האישית מראה ללא איפור לבחורה זה מאוד יפה, אבל רק אם יש לה פנים יפות לדעתי.
נמשים וכל זה, יכול להיות הכי סקסי בעולם ויכול להיות מגעיל. צריך לראות כדי לדעת.
באותו הנושא: