13 תשובות
לא משנה
כל עוד היא נושמת כל השאר זה בונוס
כל עוד היא נושמת כל השאר זה בונוס
גבר מאופר לדעתי זה הורס
למה לשאול אותם מה הם חושבים? אם את אוהבת איפור, תשימי
אם זה רק שחור בעין-מעלה/לא מוריד ולא מעלה
אם זה יותר מוגזם אז פחות
אם זה יותר מוגזם אז פחות
אנונימית
תקשיבו בנות, איפור זה הדבר הכי. הכי מכוער שבנות עושות לעצמן.
זה נותן מראה מלאכותי, גברי ולא אותנטי. אני בחיים לא אמשך למישהי עם איפור כמו שאני אמשך למישהי עם מראה טבעי.
איפור זה לאירועים מיוחדים ותו לא. תפסיקו.
זה נותן מראה מלאכותי, גברי ולא אותנטי. אני בחיים לא אמשך למישהי עם איפור כמו שאני אמשך למישהי עם מראה טבעי.
איפור זה לאירועים מיוחדים ותו לא. תפסיקו.
שואל השאלה:
אני מתה לזה שכתב גבר מאופר אני מדברת על נערה לא על גבר
אני מתה לזה שכתב גבר מאופר אני מדברת על נערה לא על גבר
אה לא משנה
כן הבנתי את זה התכוונתי שאיפור לדעתי מושך לא משנה עם גבר או אישה
^^^ אני לא מסכימה בכלל
מזה עניינך שכל אחת תעשה מה בא לה.
מזה עניינך שכל אחת תעשה מה בא לה.
רציתי לכתוב את הדעה שלי אבל מישהו כבר כתב את זה מילה במילה
אני?
בנים, שואלת השאלה מתכוונת לאיפור עדין.
איפור עדין זה קונסילר (מטשטש כהויות מתחת לעיניים) ג'ל לגבות (מעבה את הגבות ועושה להן צורה יפה וטבעית) מסקרה.. לא עכשיו מייקאפ מוגזם.
גם אותי מעניין מה דעתכם על זה חח (:למרות שאני לא מתאפרת בשביל בנים, זה סתם בשביל הבטחון העצמי שלי.
איפור עדין זה קונסילר (מטשטש כהויות מתחת לעיניים) ג'ל לגבות (מעבה את הגבות ועושה להן צורה יפה וטבעית) מסקרה.. לא עכשיו מייקאפ מוגזם.
גם אותי מעניין מה דעתכם על זה חח (:למרות שאני לא מתאפרת בשביל בנים, זה סתם בשביל הבטחון העצמי שלי.
אנונימית
כן!!^^^^
באותו הנושא: