10 תשובות
הם לא באמת מבדילים אם מישהי מאופרת או טבעית (אלא אם כן היא מאופרת כמו דראגקווין)
אנונימית
תעשי מה שטוב לך לא מה שטוב לבנים
לא
עדיף טבעי
אבל טיפה איפור זה יפה
אבל טיפה איפור זה יפה
תלוי כמה
אם זה מוגזם כן מוריד
אבל אם בקטנה כזה אז לא וזה לדעתי גם ממש יפה
אם זה מוגזם כן מוריד
אבל אם בקטנה כזה אז לא וזה לדעתי גם ממש יפה
איפור מוגזם מוריד
מה זה אומר איפור מוגזם?
אנונימית
איפור מוגזם, 2 קילו מייקאפ או איך שלא קוראים לזה ^^
שואל השאלה:
ונגיד אודם בולט^^
ונגיד אודם בולט^^
אנונימית
איפור זה לא אמור להוריד לגבר..
זה רק אמור ליפות ולטשטשט אלא אם כן מישהי מתאפרת בכדי להיות מישהי אחרת זה הופך את זה ללא יפה..
זה רק אמור ליפות ולטשטשט אלא אם כן מישהי מתאפרת בכדי להיות מישהי אחרת זה הופך את זה ללא יפה..