2 תשובות
כמו שמכינים חביתה רק במקום לתת לחביתה להתבשל כמו שהיא את מקשקשת אותה
מחממת מחבת עם שמן
בינתיים שוברת ביצה לקערה מלח פלפל אם את אוהבת שמה במחבת עד שזה מתחיל להיות מוכן למטה (כזה דקה) ואז לוקחת משהו כמו תרבד או איך שלא קוראים לזה ומקשקשת עד שזה מוכן ולא חי