3 תשובות
שמים קצת שמן זית או למאה על מחבת
מחכים טיפה שיתחמם ושוברים ביצה לתוך המחבת
מחכים ממש קצת ומתחילים לקשקש עם הכף עץ, זהו
פחות חביתה ואז מקשקשים את זה על המחבת
את שמה קצת שמן במחבת שמה בגז על אש הכי נמוכה שיתחמם

בזמן הזה תשברי 2 ביצים לתוך כוס תערבבי תוסיפי תבלינים שאת רוצה אחרי זה תערבבי שוב ותשפכי לתוך המחברת ואז כשאת רואה שזה קצת מתבשל תקחי מזלג ותגרדי את זה כזה