7 תשובות
מערבבים את החביתה בזמן שהיא מתבשלת
מחממים מחבת טיפה שמן שוברים ביצה מתחילים לשקשק אותה זהו
עושים חביטה ומקשקשים עליה
שמים ביצה במחבת ועם מזלג או מרית פשוט מקשקשים מחכים קצת ואז הופכים את כל החלקים לצד השני
לוקחים 2 ביצים פותחים בצלחת מערבבים ואז שופכים למחבת מערבבים גם במחבת והופ מקושקשת
שוברים ביצה לתוך כוס מקשקשים בכוס קצת שמן במחבת חמה מקשקשים ומוציאים
שמים את החביתה במחבת ותור כדי שהיא מתבשלת מערבבים אותה כזה