6 תשובות
שמים ביצה במחבת ומחכים שיהיה שחור ומקלפים את השחור
אתה פשוט מערבב את הביצה תוך כדי שהיא מתבשלת, לא מפסיק לערבב.. בסוף זה מתבשל כמקושקשת..
קח מחבת
שים חמאה
קח ביצה אחת שתיים כמה שתרצה
תשבור למחבת בלי הקליפה
שקשקשקשקשקשק עם המזלג
והופה מקושקשת
תשים בקערה ביצה וחלב (לא הרבה)
תערבב ותשים בתוך המחבט
בזמן שזה מתבשל תערבל את התערובת
וככה זה יצא מקושקשת
חוח
שואל השאלה:
אז אם אני מערבב זה מקושקשת ואם אני לא מערבב זה חביתה?
אנונימי
לוקחים ביצה עושים לה שיק שיק שיק בכוס לוקחים מחבת שמים שמן שלא ידבק וכהמחבת חמה שופכים את ההשיק שיק שיק שלנו ומתחילים לעשות שיק שיק שיק במחבת כדי שלא ידבק
אנונימית