9 תשובות
כן ברור
כן או מרגרינה או חמאה
שואל השאלה:
שכבה דקה כזה? או ממש
אנונימית
כן כי זה בשביל שהביצה לא תידבק
כמה שבא לך
שכבה ממש דקה לא צריך הרבה
אני שמה כפית בערך
אנונימית