5 תשובות
שואל השאלה:
משתמש אחד שתיים שלוש
הכוונה היא שרוב הפעמים המצב רוח שלי תלוי בחברים שלי, אין לי שום דבר רע נגד החברים שלי אבל למשל אם אני מרגישה שהם כועסים עליי אס אני אוטומטית נהיית יותר עצבנית או עצובה
אנונימית
להבין מה הדברים שהופכים אותך לעצמך- תחביבים, דעות, מחשבות, רגשות, ולהתעמק בהם. ככה תוכלי לפתח אופי יותר חזק שלא תלוי באנשים אלא רק בעצמך. לאט לאט את תביני שאת שווה בלי קשר לדעות או מעשים של בני אדם אחרים :)
בהצלחה!
באיזה עניין ?
להבין שאת אדם לעצמך ושאת לא צריכה אותם
לא מבינים את זה בשנייה, זה לוקח זמן להבין את זה
אבל אני מאמינה שתביני את זה בסוך3>
הלו גברת
לצאת למקומות לבד
ופשוט לדעת להנות עם הלבד שלך כזה