3 תשובות
זה עבודה עצמית, זה לאהוב את עצמך יותר, להעריך את עצמך יותר, למצוא תחביבים שלא תלויים באחר.
אני חושבת שטיפול יכול לעזור
שואל השאלה:
אני לא מעריכה את עצמי בעליל ,
מאז שאני זוכרת את עצמי אני תלוייה באנשים