7 תשובות
אני לא בטוחה שהבנתי.
תוכלי לפחות לטיפול הפסיכולוגי שלי ואעזור לך.
שאלה שאני שואלת בעצמי
תשמעי בסופו של דבר אי אפשר לא להיות תלויה באנשים כי בני אדם הם אנשים של חברה ואת תצטרכי להעזר באנשים.
כמובן יש דברים שבהם את לא חייבת להיות תלויה באנשים, אם תרצי תכתבי לי במה מדובר ואני אעזור לך בזה
פשוט תנסי להבין מה גורם לך להיות תלויה באנשים.
שואל השאלה:
אני הולכת לטיפול פסיכולוגי אבל זה לא הכי הכי עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מנורת שלוחן^^^ השמחה שלי כל הזמן תלויה באנשים, אם הם לא מראים לי יחס קטן או שהם לא מתייחסים איך שהם התייחסו אתמול או שהם פתאום החליפו אותי במישהו אחר ודברים כאלה אני נהיית ממש ממש עצובה ונכנסת למחשבה שלא אוהבים אותי ושאני לא בסדר ושהבעיה בי ואז אני נהיית ממש בדיכאון במשך הרבה זמן עד שזה משתנה וזה מחרפן אותי איך לשנות?
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל אני בן אדם שממש צריך חברה יותר מאנשים אחרים ואני לא יכולה להיות לבד זה גורם לי להיות עצובה אז אם משהו מזה קורה לי זה ממש משפיע עלי כי אני חושבת שכבר לא אוהבים אותי ורוצים אותי
אנונימית