11 תשובות
ענית לעצמך בשאלה
פשןט להבין שאת גם שווה❤
פשןט להבין שאת גם שווה❤
אנונימית
שואל השאלה:
איך להבין את זה?
איך להבין את זה?
אנונימית
אם הם לא שמים עלייך, למה שאת תשימי עליהם?
זה עבודה שלך עם עצמך
זה עבודה שלך עם עצמך
להבין שאת לא חייבת כלום לאף אחד ואת לא חייבת לרצות אף אחד
^^אדם ממוצע שעומד מול מראה, אוטומטית רואה את הפגמים שלו
למרות שיש כל כל הרבה חיובי
תעמדי מול עצמך במראה תסתכלי על הדברים החיוביים שלך, עיניים, פה,קו לסת
לגבי אופי, תרשמי את התכונות הטובות שלך, את הכשורונות
זה יזנק לך אץ הבטחון עצמי
בנוסף תעשי תרגיל של זיוף בטחון עצמי זה עוזר
למרות שיש כל כל הרבה חיובי
תעמדי מול עצמך במראה תסתכלי על הדברים החיוביים שלך, עיניים, פה,קו לסת
לגבי אופי, תרשמי את התכונות הטובות שלך, את הכשורונות
זה יזנק לך אץ הבטחון עצמי
בנוסף תעשי תרגיל של זיוף בטחון עצמי זה עוזר
שואל השאלה:
תודה^
אני באמת אוהבת את עצמי
בבית
בבית ספר אני מרגישה שאני לא נראית טוב ומרגישה שלא ממש מכירים אותי חוץ ממשהי אחת בערך
תודה^
אני באמת אוהבת את עצמי
בבית
בבית ספר אני מרגישה שאני לא נראית טוב ומרגישה שלא ממש מכירים אותי חוץ ממשהי אחת בערך
אנונימית
אז תגרמי להם להכיר אותך
אחרת זה לא יקרה
אחרת זה לא יקרה
שואל השאלה:
לא הם כן מכירים אותי
יש לי חבורה של חברות
אבל לא יודעת הייתי רוצה איתן קשר אחר
לא הם כן מכירים אותי
יש לי חבורה של חברות
אבל לא יודעת הייתי רוצה איתן קשר אחר
אנונימית
יותר עמוק יענו?
שואל השאלה:
יענו כן
אני מחכה לשנה הבאה
יענו כן
אני מחכה לשנה הבאה
אנונימית
יותר קשה להפוך קשר של חבורה לעמוק
אבל את יכולה לנסות אם זה הדדי מצידם
תנסי לדבר איתם
אבל את יכולה לנסות אם זה הדדי מצידם
תנסי לדבר איתם
באותו הנושא: