5 תשובות
תדבר עם אנשים חדשים גם אם אתה לא חושב שתתחברו ואולי יהיה לך מלא חברים או לפחות אנשים שאתה יכול להיות איתם בזכות זה
קרה לי ואני מבינה אותך.
פשוט תנסה להגיע למקומות גם בלעדיהם, תנסה להכיר חברים חדשים ואתה תראה איך אתה מסתדר טוב בלעדיהם, זה יבנה לך יותר ביטחון ואתה תרגיש איך אתה מפסיק להיות תלוי בהם ואיך אתה מכיר עוד חברים לחיים בלי קשר אליהם
פשוט תנסה להגיע למקומות גם בלעדיהם, תנסה להכיר חברים חדשים ואתה תראה איך אתה מסתדר טוב בלעדיהם, זה יבנה לך יותר ביטחון ואתה תרגיש איך אתה מפסיק להיות תלוי בהם ואיך אתה מכיר עוד חברים לחיים בלי קשר אליהם
שואל השאלה:
יש לי עוד חברים
אבל מרגיש לי שבסיטאוציה הזאת זה איתם
וזה ימשיך להיות איתם כי אנחנו באותו סניף הרבה זמן
ברור שאני איתם מלא אבל תמיד שהם יותר ביחד אני מרגיש בלי ביטחון
איך להפסיק?
יש לי עוד חברים
אבל מרגיש לי שבסיטאוציה הזאת זה איתם
וזה ימשיך להיות איתם כי אנחנו באותו סניף הרבה זמן
ברור שאני איתם מלא אבל תמיד שהם יותר ביחד אני מרגיש בלי ביטחון
איך להפסיק?
אנונימי
^תידחף לשיחות שלהם
תראה נוכחות ותזכיר שגם אתה שם. אם זה ממשיך תלך לחברים אחרים
תראה נוכחות ותזכיר שגם אתה שם. אם זה ממשיך תלך לחברים אחרים
שואל השאלה:
אני כן איתם הרבה
פשוט ברגעים שהם כן יותר ביחד
וזה הגיוני כי גם אני לפעמים עם אחד מהם יותר
אז באותם רגעים מרגיש לי שאני בלי ביטחון
איך להפסיק להיות תלוי בהם בשביל ביטחון?
אני כן איתם הרבה
פשוט ברגעים שהם כן יותר ביחד
וזה הגיוני כי גם אני לפעמים עם אחד מהם יותר
אז באותם רגעים מרגיש לי שאני בלי ביטחון
איך להפסיק להיות תלוי בהם בשביל ביטחון?
אנונימי
באותו הנושא: