תשובה אחת
להבין שזה החיים שלך ואף אחד אחר לא יחיה אותם בשבילך תקחי סיכונים תעשי דברים שבא לך במחשבה שאין מחר ואת חיה פעם אחת אז למה להיןת תלויה באנשים? למה לקבל את האוקיי הזה מאנשים
תעשי מה שבא לך כמה שבא לך ואל תחשבי מה יגידו את הכי טובה