3 תשובות
זה בסדר
תמשיכי ככה ורק תתקדמי :)
שואל השאלה:
תודהה
קודם כל כן.

אבל יותר חשוב

את מתאמנת? זה מעולה
את מתקדמת באימונים? פסיכי!

את לא צריכה להשוות את עצמך לאחרים.


תשווי את עצמך לעצמך של אתמול