4 תשובות
לדעתי מוט חופשי, יותר נוח ואני אישית יותר מרגיש את זה שם.
אני מעדיף במוט חופשי
בסמיט זה ממש מבודד תשריר לדעתי
אפשר פרח?
סמיט משין
זה עובד על אותו עקרון וזה מאזן אותך ויותר נוח