התחברות הרשמה

35 קילו בסקוואט (מוט חופשי) זה סבבה לבחורה?

24 ביוני 2019, 19:44
חדר כושראימוני כושרמשקולותירידה במשקלסקוואטים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
ירדתי 16 קילו בחודש זה סבבה?
3.1 קילו להוריד בשבועיים זה סבבה?
דדליפט 90 קילו סקוואט 75 קילו בנץ פרס 60 קילו זה טוב?
שאלה לבנות: יש לכם חברה שהיא בחורה סבבה, נחמדה מאוד.
ירדתי 17 קילו מאמצע החופש הגדול ועד עכשיו זה סבבה? ( משקל התחלתי 103 ועכשיו אני 86)
הגעתי ל-40 קילו בסקוואט אחרי חודשיים (מבלי משקל בכלל-20 קילו) זה טוב?
מטר 63 לבחורה בת 17, זה נמוך או סבבה ממוצע כזה?
הוא סבבה והכל אבל הוא חושב שבחורה צריכה לגור עם ההורים שלה במקום להשכיר דירה?סבבה?
הורדתי 7 קילו ב3 שבועות זה סבבה?
42 קילו , גובה 1.58 , גיל 11 וחצי עוד מעט 12 זה סבבה?
1.64 שישים קילו , סבבה?