4 תשובות
לצאת מהצבא זה לא בושה ולא אפס ,
אני עם פטור , לפניי שהוצאתי ממש נלחמתי בעצמי הייתי חדת מטרה להתגייס ובמחשבה של היום מזל ובסופו של דבר לא התגייסתי
לא לכולם המסגרת מתאימה
מבורך מאוד להתגייס הלוואי על כולנו יכולת נפשית להתמודד עם המסגרת לא כולם בנויים לזה
אם אתה מרגיש צורך לנסות תישאר לא על כל קושי מרימים ידיים תבדוק עם עצמך
המון בהצלחה :)
אני עם פטור , לפניי שהוצאתי ממש נלחמתי בעצמי הייתי חדת מטרה להתגייס ובמחשבה של היום מזל ובסופו של דבר לא התגייסתי
לא לכולם המסגרת מתאימה
מבורך מאוד להתגייס הלוואי על כולנו יכולת נפשית להתמודד עם המסגרת לא כולם בנויים לזה
אם אתה מרגיש צורך לנסות תישאר לא על כל קושי מרימים ידיים תבדוק עם עצמך
המון בהצלחה :)
אם אתה מרגיש שזה לא בשבילך תצא
קודם כל הכי חשוב זה הבריאות שלך
אם יגידו לך משהו על זה
תגיד להם ניסית לפחות כמה שאפשר
קודם כל הכי חשוב זה הבריאות שלך
אם יגידו לך משהו על זה
תגיד להם ניסית לפחות כמה שאפשר
היי,
מדבריך נשמע שאתה נמצא בסיטואציה מתישה ומתסכלת. יכולה לתאר כמה העייפות המצטברת ביחד עם תחושת הייאוש ותחושת חוסר מענה מהמסגרת יכולים לעורר הצפה וסערה רגשית.
מהמשפט בסוף השאלה שלך שומעת ביקורת עצמית על התהייה לגבי המשך השירות הצבאי שיכולה עוד יותר להכביד על תחושת חוסר האונים שנראה שאתה חווה.
ייתכן שלפנות לאיש מקצוע בצבא יוכל לעזור...
בנוסף, מזמינה אותך להתחבר לצ'אט שלנו, אני מתנדבת בעמותת סה''ר- סיוע והקשבה ברשת. מוזמן לשתף ולחלוק את מה שתרצה ולדבר עם אחד המתנדבים שלנו באופן אנונימי במרחב ללא שיפוטיות.
מספר הוואטצ אפ - צ'אט: 0559571399
שלך,
מתנדבת סה''ר
מדבריך נשמע שאתה נמצא בסיטואציה מתישה ומתסכלת. יכולה לתאר כמה העייפות המצטברת ביחד עם תחושת הייאוש ותחושת חוסר מענה מהמסגרת יכולים לעורר הצפה וסערה רגשית.
מהמשפט בסוף השאלה שלך שומעת ביקורת עצמית על התהייה לגבי המשך השירות הצבאי שיכולה עוד יותר להכביד על תחושת חוסר האונים שנראה שאתה חווה.
ייתכן שלפנות לאיש מקצוע בצבא יוכל לעזור...
בנוסף, מזמינה אותך להתחבר לצ'אט שלנו, אני מתנדבת בעמותת סה''ר- סיוע והקשבה ברשת. מוזמן לשתף ולחלוק את מה שתרצה ולדבר עם אחד המתנדבים שלנו באופן אנונימי במרחב ללא שיפוטיות.
מספר הוואטצ אפ - צ'אט: 0559571399
שלך,
מתנדבת סה''ר
קישורים מצורפים:
ממליצה לך לספר לפסיכיאטר את כל מה שאתה מרגיש ותחליטו ביחד מה הכי נכון לך
אם אתה סובל אז תצא
אם אתה סובל אז תצא
באותו הנושא: