2 תשובות
עם יש לך מה לעשות שיותר יועיל עדיף
בחיים לא על נפשי. יכול לדפוק אחר כך בכל מקום בחיים.
לא יקבלו למקומות עבודה, יכולים לקחת את הילדים שלך אחרי הלידה, לא לתת לראות את הילדים שלך במקרה של גירושים ועוד המון.
עדיף לסבול עוד בצהל ומקסימום לנסות איכשהו להחליף תפקיד
לא יקבלו למקומות עבודה, יכולים לקחת את הילדים שלך אחרי הלידה, לא לתת לראות את הילדים שלך במקרה של גירושים ועוד המון.
עדיף לסבול עוד בצהל ומקסימום לנסות איכשהו להחליף תפקיד
באותו הנושא: