5 תשובות
כן
כדאי לך לצאת
בהצלחה
כדאי לך לצאת
בהצלחה
כן
תנסה להשיג פטור מקבן, סיפרת את כל מה שעברת בראיון בצו הראשון? איך לא מתאמים לך קבן עם העבר שלך? כנראה וצהל לא מתאים לך וזה בסדר גמור, אם זה פוגע בך נפשית תצא מהצבא, אל תרגיש כפוי טובה כי אתה לא כזה.
אנונימי
שואל השאלה:
לא סיפרתי את כל זה לצבא כשהייתי בצו ראשון כי חשבתי שאם אקבל פרופיל נמוך אז זה יהיה גרוע וההפך הוא הנכון
לא סיפרתי את כל זה לצבא כשהייתי בצו ראשון כי חשבתי שאם אקבל פרופיל נמוך אז זה יהיה גרוע וההפך הוא הנכון
אנונימי
אני לגמרי מבינה אותך ואני במצב דומה מאוד
לפי מה שהבנתי לצאת על "נפשי" או "אי התאמה" כבר לא כזה 'חמור' כמו שזה היה פעם
גם זה נקרא עכשיו רפואי כללי
רק למוסדות של המדינה יש את הגישה לדעת שזה מסיבה נפשית שלא השלמת צבא וזה הפסד קטן לעומת המצב שלך כרגע שאתה חייל
תצא מהצבא וקודם כל תדאג לעצמך (:
לפי מה שהבנתי לצאת על "נפשי" או "אי התאמה" כבר לא כזה 'חמור' כמו שזה היה פעם
גם זה נקרא עכשיו רפואי כללי
רק למוסדות של המדינה יש את הגישה לדעת שזה מסיבה נפשית שלא השלמת צבא וזה הפסד קטן לעומת המצב שלך כרגע שאתה חייל
תצא מהצבא וקודם כל תדאג לעצמך (:
באותו הנושא: