8 תשובות
אם אתה לא עושה צבא בתכלס מסתכלים עלייך עקום.
בתור מישהי שהייתה במערכת הזאת אם יש לך אופציה תברח
לא אכפת לה מהמערכת הנפשית של החיילים
אנונימית
הוא לא יעזור
יפתח לך אופי
ניסיון לחיים
לדעת שתרמת בצורה שלך למדינה
לדעת להסתדר ולהכיר אנשים חדשים
כמעט ולא יקבלו אותך לעבודות בלי שירות צבאי
זה בסיס לעתיד בישראל וזה בונוס ענק בחול
לדעתי הצבא זה חוויה שמעצבת את האופי ועוזרת לך להבין מי אתה ומה אתה רוצה להיות
אחלה חוויה, שירות מדינת ישראל , כבוד, להכיר אנשים חדשים
אנונימית