3 תשובות
תנסי לעבור תפקיד
יומיות זה נוראי אני יכול להבין אותך ואם המערכת לא מתאימה אז אולי כן כדאי לחשוב על איך לצאת

אני באמת חושב שבסיס סגור פי 200 יותר טוב מיומיות