10 תשובות
שמעי
תכלס לא.
אבל אני לא יכול להגיד שאני לא רוצה בעצמי להשתחרר וחושב על זה כל יום
שואל השאלה:
אפשר לשאול מה אתם עושים בצבא?
אנונימית
לא
צריך להתמודד את יודעת
אנונימית
אני משרת בחיל האוויר, עושה משהו די זניח אם זה קריטי לך
שואל השאלה:
ותגידו , יומיות מ9 עד 5 זה נורמלי ?
אני רואה מלא אנשים שיוצאים הביתה ב2 :(
אנונימית
כן זה קורה יש כאלה עם יותר תש יש כאלה עם פחות
אישית הייתי מעדיף בסיס סגור
תמיד תחשבי על עצמך לפני הכל, אם את רוצה לעזוב, תעזבי.
את לא קוף מעבדה, תגיעי להחלטה לפי הרצונות האישיים שלך, ולא לחשוב על תגובות כמו "צריך לשרת, חשוב לשרת".
ההרגשה הפנימית שלך חשובה יותר מכולם, את עומדת לשרת עוד זמן רב, ושירתת 8 חודשים, הרבה זמן, תשאלי את עצמך האם את מוכנה לעבור עוד תקופה או לצאת ולהינות מהחיים שמחוץ למסגרת צבאית, בצורה חופשית.
אולי לעבוד בעבודה שאת באמת תהני ממנה ושתרוויחי יותר.

אני מרגיש ממך שאת רוצה לצאת, לכן התשובה שלי היא כן.
לא
זה החיים בצבא, את לא היחידה.
זה קשה ברור, זה הצבא לא יום כיף.
מתמודדים ועוזרים במה שאפשר
לדעתי לא, יש צורך בשירות למדינה...